Targetter, warsztaty “CelujeMY”

0
947

Zauważyliśmy, że wiele młodych osób, również naszych rówieśników z krakowskich szkół, rezygnuje ze spełnienia swoich marzeń i aspiracji. Coraz powszechniejsza staje się postawa obojętności (potocznie: wywalone), która wpływa drastycznie na wiele aspektów życia nie tylko młodych, ale również starszych osób. Ciągle niespełniające się postanowienia są źródłem frustracji i obniżenia samooceny. Oba te czynniki, oprócz skutecznego odstraszania od wyznaczania nowych celów, mogą być źródłem stałego obniżenia nastroju, a nawet pogorszeniem stanu zdrowia psychicznego. Według nas, głównym powodem powszechności tej postawy jest brak wiedzy na temat efektywnego wyznaczania, dążenia i weryfikowania swoich celów. Treści na temat tych jednych z najważniejszych kompetencji przyszłości, nie znajdziesz na zajęciach szkolnych, a sam temat nie jest aż tak często poruszany, jak być powinien.

Z dostępnych badań oraz przeprowadzonej przez nas ankiety wynika, że aż 70% młodzieży nie ustala sobie jasnych i sprecyzowanych celów, tym samym często odbierając sobie szanse na ich osiągnięcie. Jesteśmy przekonani, że wyznaczanie celów zgodnie ze sprawdzonymi metodami jest kluczem do codziennego rozwoju osobistego, a ponadto daje świetną zabawę i ogromną satysfakcję.

Ta zgrana ekipa od misji niemożliwych, która na jakiś czas rzuciła wszystko na szalę i organizując się z precyzją mistrza, przeprowadziła warsztaty online w 22 szkołach, których tematem było definiowanie celów i sposoby na ich osiąganie, przeprowadziła 80 warsztatów, w których udział wzięło 2000 osób! A to nie koniec i nie wszystkie działania inicjatywy. Pojawiła się kampania edukacyjna w social mediach oraz informacyjna w realu – za pomocą vlepek grupa motywowała młodzież do działania. Na koniec zostały przeprowadzone konkursy z nagrodami. Inicjatywa była nominowana do Złotych Wilków w plebiscycie Zwolnionych z Teorii.

Zobacz filmik podsumowujący działania grupy:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj